SÖNDAG !

Oj, det e mycket som har hänt den senaste tiden och det e nu man börjar fundera över saker och ting, jaja skit samma jag lever iaf =)
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 22:00, då ska jag åka ner i stan och möta upp Mammis <3 sen när hon kommer hem så har jag ordnat mys mat till oss!
Imorgon ska vi till Elin på inredningsparty, det ska bli mycket intressant =) .
Ska bli Underbart och träffa min underbar och finaste Vän som man kan ha och som går i ett par skor<3
Elin är den som finns där i vått och torrt och som jag ÄLSKAR så otroligt mycket <3<3.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh bästaste Malin! Du är den finaste vännen i hela världen, saknar dig så. Men ses ju en runda ikväll. :) LOVE <3

2011-10-28 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0